divendres, 8 de febrer del 2008

Marxa Beret 2008


Allí vem estar l'anna i jo la setmana pasada, i és que és una passada, per això cada any la fem (si la neu ho permet). La veritat és que tant l'anna com jo estavem hipermotivats per fer la marxa d'enguany, i ens hem estat preparant a consciència per tal de millorar les nostres estratosfèriques marques de l'edició anterior, l'anna competia en 10 km (no hi ha manera de convèncer-la perquè corri la de 20 km), i jo la de 30 km (ja que t'hi poses). El dia prometia molt, sobretot fred (-7º) però feia sol i havia molta gent, el material estava super apunt, esquis nous, encerats, superequipats,... I la sortida, i comencen els problemes, el que em volia plantejar com una cursa de menys a més, sembla que serà a l'inrevés, ja que si continuo a aquest ritme, arribaré arrossegant-me, el cos em diu afluixa, i el cap em diu que no s'escapin. He de fer un mix, i la veritat és que m'estic trobant bé, vaig adelantant gent, i també em passen d'altres, i arriba el km 10 amb 42', estic sorprès, vaig al ritme que somiava, i encara em trobo força bé, del km 10 al 20 s'em passa volant, tot i que faig el mateix parcial i passo per el km 20 amb 1h27, pensant que ara deu estar arribant el primer, i a mi encara em queden 10 km (quina màquina), i a pels 10 km finals, aquests com sempre s'em fan molt llargs, les pujades semblen no acabar-se mai, estic sol pel circuit al meu ritme. Tinc un grup a l'abast, vaig a per ells, i els agafo, em torno a motivar, i per fi "Arribada", amb 2h12' i record personal, he rebaixat la meva marca en 1h15', i l'anna també fa record en 10 km acabant en 1h08'. Estem molt contents, ja no tant per la marca, sinó per l'experiència de córrer de nou aquesta cursa que aplega més de 1.200 persones al pla de beret, on habitualment som uns 30 els diumenges que hi ha gent. us recomano que ho proveu, però vigileu, perquè ja no podreu deixar-hi de córrer cada any