divendres, 8 de febrer del 2008

Que és "Com les Cabres"?

Hola soc l'Ignasi, un personatge de Vilafranca del Penedès aficionat a tot tipus d'activitats esportives a l'aire lliure i a la competició. I què?(Pensareu)
La veritat és que simplement em presentava, per què no fos una relació tan freda.
Bueno, anem a lo del nom del blog, per si a algú li interessa, "Com les cabres", expressió que es fa servir per definir aquelles persones o situacions, en les que la gent com jo ens trobem moltes vegades, i consistent a estar en algún lloc perdut, al mig de la muntanya, sense res al voltant, sense saber cap on anar, i a sobre al mig d'una competició.
La veritat és que jo m'hi trobo massa sovint en aquesta situació, sobretot quan competim en raids o curses d'orientació, que ens porten a llocs que buscant no hauriem descobert, o per on ens dóna la sensació que no hi ha passat mai ningú, tot i seguramanet ser ben al contrari. Quan dic "Com les cabres" a més és sobretot en dues situacions molt diferents, la primera quan m'ho estic passant molt bé disfrutant de la natura i la competició, i la segona quan estic en la mateixa situació, però preguntant-me com carai he anat a parar a allí, i en lo bé que estaria a casa.
Bueno no m'enrotllo més i a partir d'ara miraré d'anar explicant