dijous, 28 de febrer del 2008

Material-Motxilla per Raids


Bueno, s'acosten les competicions d'aquest any, tal i com us vaig comentar, i tocava canviar la motxilla, que ja estava bastant perjudicada. Per aquest motiu, i després de mirar-ho molt, em vaig decidir per repetir amb la Marca Salomon, amb la que ja portava corrent tot l'any passat amb el model Raid Evo 20, amb resultats d'ergonomia bastant satisfactoris, tot i que la veritat en curses molt llargues, al perdre líquid, si no te la vas ajustant acaba molestant el roçament amb les espatlles. Aquest any vaig escollir la motxilla PV15 ST, específica per Trail Running (així ho diuen ells), i ahir al vespre la vaig anar a provar fet un garbuix de nervis ('m'hauré equivocat?), vaig carregar la motxilla amb el que acostumem a portar a les curses, i amb dos bidons d'aigua plens en el lloc específicament designat per portar-los. Vaig començar a córrer, i després d'ajustar-la correctament a mi amb els diferents reglatges que ofereix, la veritat és que en vaig quedar molt satisfet. Això si, la prova va ser de 45', per lo que encara se li ha de fer un test més intensiu. Per lo que si esteu pensant en comprar una motxilla per córrer, aquesta pot ser una bona opció, previ pagament dels 80€, preu una mica elevat, potser, no?